Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

СТЕЙКХОЛДЕРНА СТРАТЕГІЯ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ БУДІВЕЛЬНИХ КОРПОРАТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ

Мамонов, К.А. и Ткаченко, Ю.В. и Радзінська, Ю.Б. (2013) СТЕЙКХОЛДЕРНА СТРАТЕГІЯ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ БУДІВЕЛЬНИХ КОРПОРАТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ. [Образовательные ресурсы] (Не опубликован)

[img] Microsoft Word
50kB

Резюме

Обґрунтовано теоретико-методологічні положення та практичні аспекти сутності, та особливостей формування й використання капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств. Систематизовані підходи щодо оцінки капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств, виявлені особливості управління капіталом бренду на будівельних корпоративних підприємствах. Запропоновано узагальнюючий критерій щодо оцінки розвитку капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств, визначені фактори, які впливають на цей критерій на основі економетричного інструментарію. Охарактеризовані напрями щодо формування й реалізації стейкхолдерної стратегії вартісно-орієнтованого управління капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств. Рекомендовано для фахівців у галузі економіки та управління, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів

Тип объекта:Образовательные ресурсы
Тематика:Наши документы > План издания учебно методической литературы > 110 Земельного администрирования и геоинформационных систем > План 2013
Код ID:32109
Размещен: Юля Радзинская
Размещен на:04 Июл 2013 06:57
Последнее изменение:04 Июл 2013 06:57

Только штат репозитория: страница управления объектом