Мамонов, К.А. (2012) Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія. Other. Харківська національна академія міського господарства.
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
Обґрунтовано теоретико-методологічні положення і практичні аспекти сутності та особливостей формування й використання капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств. Проаналізовано підходи і запропоновано методологію оцінки розвитку капіталу бренда, здійснено її апробацію на вітчизняних будівельних корпоративних підприємствах. Розглянуто теоретичні засади визначення й оцінки взаємодії стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах, запропоновано напрями аналізу й управління заємовідносинами зацікавлених осіб. Обґрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів. Запропоновані напрями розробки й впровадження організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах. Охарактеризовано систему інформаційного захисту в рамках організаційно-економічного механізму для підвищення ефективності й результативності прийняття управлінських рішень щодо взаємодії із зацікавленими особами на будівельних корпоративних підприємствах. Рекомендовано для фахівців у галузі економіки та управління, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | Our editions > Monographs Our achievements > Our indexes > T7. Integration of science and higher education > T7.2. Effectiveness > P68. Amount of the published monographs which answer the requirements of VAK of Ukraine. Source: форма № 3-наука |
ID Code: | 25900 |
Deposited By: | провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва |
Deposited On: | 17 Sep 2012 07:18 |
Last Modified: | 08 Nov 2012 14:51 |
Repository Staff Only: item control page