Мамонов, К.А. (2012) Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія. Другой. Харківська національна академія міського господарства.
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Резюме
Обґрунтовано теоретико-методологічні положення і практичні аспекти сутності та особливостей формування й використання капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств. Проаналізовано підходи і запропоновано методологію оцінки розвитку капіталу бренда, здійснено її апробацію на вітчизняних будівельних корпоративних підприємствах. Розглянуто теоретичні засади визначення й оцінки взаємодії стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах, запропоновано напрями аналізу й управління заємовідносинами зацікавлених осіб. Обґрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів. Запропоновані напрями розробки й впровадження організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах. Охарактеризовано систему інформаційного захисту в рамках організаційно-економічного механізму для підвищення ефективності й результативності прийняття управлінських рішень щодо взаємодії із зацікавленими особами на будівельних корпоративних підприємствах. Рекомендовано для фахівців у галузі економіки та управління, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
Тип объекта: | Монография (Другой) |
---|---|
Тематика: | Наши издания > Монографии Наши достижения > Наши показатели > Т7. Интеграция науки и высшего образования > Т7.2. Результативность > П68. Количество опубликованных монографий, которые отвечают требованиям ВАК Украины. Источник: форма № 3-наука |
Код ID: | 25900 |
Размещен: | провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва |
Размещен на: | 17 Сен 2012 07:18 |
Последнее изменение: | 08 Ноя 2012 14:51 |
Только штат репозитория: страница управления объектом