Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Объекты по теме "Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 0921 - "Строительство" > Основы менеджмента и маркетинга
Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 0922 - "Электромеханика" > Основы менеджмента и маркетинга
Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 0926 - "Водные ресурсы" > Основы менеджмента и маркетинга
Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.060101 - Строительство > Основы менеджмента и маркетинга
Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.060103 - Гидротехника (водные ресурсы) > Основы менеджмента и маркетинга"

На уровень вверх
Экспорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Группировка по: Авторы | Тип объекта
Количество объектов на этом уровне: 22.

Образовательные ресурсы

Бардаков , В.А. и Шахова, О.В. (2013) Методичні рекомендації для виконання розрахунково-графічної роботи з навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання спеціальності 7.06010302 «Раціональне використання і охорона водних ресурсів»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Богдан, Н.М. (2013) Конспект лекцій з дисциплін «Основи менеджменту і маркетингу», «Основи менеджменту і маркетингу – М2» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання за напрямом підготовки 6.060101 – «Будівництво», спеціальності «Міське будівництво і господарство» та студентів 5 курсу заочної форми навчання спеціальності 7.06010107 – «Теплогазопостачання і вентиляція»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Богдан, Н.М. (2013) Методичні вказівки до самостійного вивчення, виконання контрольної роботи та практичних завдань з дисциплін «Основи менеджменту і маркетингу», «Основи менеджменту і маркетингу – М2» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.060101 «Будівництво», спеціальності «Міське будівництво і господарство» та студентів 5 курсу заочної форми навчання, спеціальності 7.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Богдан, Н.М. (2010) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку» (для студентів 5 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності «Теплогазопостачання і вентиляція». [Образовательные ресурсы]

Богдан, Н.М. (2010) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напряму підготовки 6.060101 – «Будівництво», спеціальності – «Міське будівництво і господарство»). [Образовательные ресурсы]

Богдан, Н.М. (2010) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 1. Менеджмент і маркетинг як основа виробничо-господарської діяльності підприємства» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напряму підготовки 6.060101 «Будівництво», спеціальності – «Теплогазопостачання і вентиляція». [Образовательные ресурсы]

Буркун, І.Г. (2012) Програма навчальної дисципліни та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.060101 – «Будівництво»). [Образовательные ресурсы]

Бурмака, Т.М. (2009) Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Основи менеджменту та маркетингу» (для студентів 4 курсу денної і 3 курсу заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності –“Теплогазопостачання і вентиляція”). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бурмака, Т.М. (2009) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 1. Менеджмент і маркетинг як основа організації виробничо-господарської діяльності підприємств» (для студентів 4 курсу денної і 3 курсу заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 6.092100 – “Теплогазопостачання і вентиляція”). [Образовательные ресурсы]

Бурмака, Т.М. (2009) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку.» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – “Теплогазопостачання і вентиляція”). [Образовательные ресурсы]

Макаренко, І.І. (2004) Методичні вказівки до самостійного вивчення дисципліни "Основи менеджменту". [Образовательные ресурсы]

Макаренко, І.І. (2006) Основи менеджменту й маркетингу. Конспект лекцій. [Образовательные ресурсы]

Мельман, В.А. (2009) Тексты лекций по дисциплине «Основы менеджмента и маркетинга» (для студентов 3 курса дневной и заочной формы обучения по направлению подготовки 0921 (6.060101) – «Строительство», специальностей «Промышленное и гражданское строительство», «Городское строительство и хозяйство»). [Образовательные ресурсы]

Мельман , В.О. (2009) Програма навчальної дисципліни та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» для студентів 3 курсу денної та заочної форм навчання за спеціальністю 6.092100 – «Промислове та цивільне будівництво», «Міське будівництво і господарство». [Образовательные ресурсы]

Мельман , В.О. и Доля, О. Є. и Биченко, Л.А. (2011) Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 3 курсу денної та заочної форм навчання за напрямком підготовки 6.060101 – Будівництво)(№2109). [Образовательные ресурсы]

Мельман , В.О. и Мущинська, Н.Ю. (2012) Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання за напрямом підготовки 6.060101 «Будівництво»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Мельман , В.О. и Мущинська, Н.Ю. (2007) Методичні рекомендації для виконання практичних робіт з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (№630). [Образовательные ресурсы]

Плотницька, С.І. (2010) Опорний конспект лекцій з дисциплін «Основи маркетингу і менеджменту», «Основи маркетингу і менеджменту - 1», «Основи маркетингу і менеджменту - 2» (для студентів 3 - 5 курсів усіх форм навчання спеціальностей «Водопостачання та водовідведення», „Теплогазопостачання і вентиляція»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Плотницька, С.І. (2009) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи маркетингу і менеджменту» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо – кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0926 – «Водні ресурси», спеціальності 7.092601 – «Водопостачання та водовідведення»). [Образовательные ресурсы]

Плотницька, С.І. (2012) Методичні вказівки до практичних занять з курсу «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 3-5 курсів денної і заочної форм навчання напряму підготовки 6.060101 «Будівництво» спеціальностей 7.06010107 - «Теплогазопостачання і вентиляція» та студентів 5 курсу заочної форми навчання спеціальності 7.06010108 «Водопостачання і водовідведення»)(№606). [Образовательные ресурсы]

Плотницька, С.І. (2011) Методичні вказівки до самостійного вивчення дисципліни і виконання контрольної роботи (РГР) з курсу «Основи маркетингу і менеджменту» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання спеціальності 7.06010108 «Водопостачання та водовідведення»)(№2121). [Образовательные ресурсы]

Плотницька, С.І. (2011) Методичні вказівки до самостійного вивчення дисципліни і виконання контрольної роботи (РГР) з курсів «Основи маркетингу і менеджменту - 1», «Основи маркетингу і менеджменту - 2» (для студентів 3-5 курсів денної та заочної форм навчання напряму підготовки 6.060101 «Будівництво» та спеціальності 7.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція»)(№2142). [Образовательные ресурсы]

Этот список был создан Sun Nov 24 13:21:48 2024 EET.