Богдан, Н.М. и Сегеда, І.В. (2024) Менеджмент і маркетинг в готельно-ресторанному бізнесі: монографія. Другой. ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. (В прессе)
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Резюме
У монографії висвітлені питання щодо особливостей менеджменту і маркетингу на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Обґрунтовано необхідність комплексного підходу до формування ефективних систем менеджменту і маркетингу на підприємствах гостинності. Досліджено теоретичні та методологічні засади, а також практичні аспекти функціонування систем менеджменту та маркетингу, розроблені рекомендації з їхнього удосконалення та підвищення ефективності на підприємствах готельноресторанного бізнесу. Рекомендовано для студентів, аспірантів закладів вищої освіти, фахівців у галузі готельно-ресторанного господарства
Тип объекта: | Монография (Другой) |
---|---|
Тематика: | Наши издания > Монографии |
Код ID: | 65013 |
Размещен: | провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва |
Размещен на: | 26 Янв 2024 12:25 |
Последнее изменение: | 26 Янв 2024 12:25 |
Только штат репозитория: страница управления объектом