A.N.Beketov KNUME Digital Repository

Управління якістю туристських послуг: підручник.

Богдан, Н.М. and Писаревський, І.М. and Погасій, С.О. (2021) Управління якістю туристських послуг: підручник. Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. ISBN 978-966-695-539-8

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

У підручнику розглядаються проблеми управління якістю послуг, що надають туристські підприємства. Висвітлюються найважливіші етапи розвитку систем якості, сучасний стан теорії та практики управління якістю в туризмі. Досліджуються соціально-економічні аспекти якості, принципи та методи її оцінки, організаційно-методичні основи забезпечення, дотримання якості, управління якістю та підвищення якості туристських послуг. Розглядаються організаційно-економічний механізм управління та контролю якості в туризмі та умови його реалізації на українських туристських підприємствах у сучасних умовах. Приділено увагу сучасному стану розвитку таких інструментів підвищення якості послуг, як стандартизація, сертифікація, ліцензування та особливостям їх використання в туризмі. Призначений для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, а також для працівників сфери гостинності.

Item Type:Book
Subjects:Our editions > Methodical materials are for specialities > 242 Туризм
ID Code:58161
Deposited By: провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва
Deposited On:17 May 2021 06:07
Last Modified:31 Aug 2021 10:55

Repository Staff Only: item control page