Богдан, Н.М. и Писаревський, І.М. и Погасій, С.О. (2021) Управління якістю туристських послуг: підручник. Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. ISBN 978-966-695-539-8
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Резюме
У підручнику розглядаються проблеми управління якістю послуг, що надають туристські підприємства. Висвітлюються найважливіші етапи розвитку систем якості, сучасний стан теорії та практики управління якістю в туризмі. Досліджуються соціально-економічні аспекти якості, принципи та методи її оцінки, організаційно-методичні основи забезпечення, дотримання якості, управління якістю та підвищення якості туристських послуг. Розглядаються організаційно-економічний механізм управління та контролю якості в туризмі та умови його реалізації на українських туристських підприємствах у сучасних умовах. Приділено увагу сучасному стану розвитку таких інструментів підвищення якості послуг, як стандартизація, сертифікація, ліцензування та особливостям їх використання в туризмі. Призначений для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, а також для працівників сфери гостинності.
Тип объекта: | Книга |
---|---|
Тематика: | Наши издания > Методические материалы по специальности > 242 Туризм |
Код ID: | 58161 |
Размещен: | провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва |
Размещен на: | 17 Май 2021 06:07 |
Последнее изменение: | 31 Авг 2021 10:55 |
Только штат репозитория: страница управления объектом