Гиря, М. В. и Плескачевський, В. І. (2018) Маркетингові стратегії просування центру розвитку для дітей у просторі університету, «дружнього до родини». In: Ґендерна політика очима української молоді : ХІ Регіональний конкурс молодих вчених, 24 жовтня 2017 р., Харків.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
451kB |
Тип объекта: | Доклад на конференции или семинаре (Другой) |
---|---|
Тематика: | Наши конференции > Гендерная политика глазами украинской молодежи (2017) |
Код ID: | 48598 |
Размещен: | оператор Ольга Геннадьевна Ткаченко |
Размещен на: | 20 Мар 2018 13:12 |
Последнее изменение: | 28 Янв 2019 08:38 |
Только штат репозитория: страница управления объектом