Нохріна, Л.А. и Кравець, О.М. (2012) Ефективні комунікації: навч. посібник. Харківська національна академія міського господарства. ISBN 978-966-695-257-1
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Резюме
Навчальний посібник містить програмний матеріал професійноорієнтованої дисципліни «Ефективні комунікації», приклади для виконання завдань, питання для самостійного опрацювання, тестові завдання з усіх тем курсу. Посібник розкриває проблеми комунікацій в сфері обслуговування. Охарактеризовано постановку сервісного процесу. Розкрито процес управління комунікаціями та критичні події у сервісному процесі. Зважаючи на те, що на зміну «масовому маркетингу» прийшов «цільовий маркетинг», або «масова індивідуалізація», особливу увагу приділено формуванню лояльності клієнтів. Навчальний посібник розроблено для студентів напрямів підготовки «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа» галузі знань 1401 «Сфера обслуговування». Посібник буде корисним для студентів інших спеціальностей, а також широкому колу фахівців сфери послуг.
Тип объекта: | Книга |
---|---|
Тематика: | Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 0504 - "Туризм" > Эффективные коммуникации Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.140103 - Туризм > Эффективные коммуникации Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.140101 - Гостинично-ресторанное дело > Эффективные коммуникации Наши достижения > Наши показатели > Т10. Информационные ресурсы > Т10.2. Издательская деятельность > П93. Выдано в отчетном году наименований учебных пособий с грифом МОН и других министерств, которые имеют подведомственные высшие учебные заведения |
Код ID: | 25634 |
Размещен: | провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва |
Размещен на: | 20 Июн 2012 07:57 |
Последнее изменение: | 27 Дек 2012 07:41 |
Только штат репозитория: страница управления объектом