Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку»

Богдан, Н.М. (2009) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку». [Образовательные ресурсы] (Не опубликован)

[img] Microsoft Word
28kB

Резюме

(для студентів 5 курсу заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – «Теплогазопостачання і вентиляція»)

Тип объекта:Образовательные ресурсы
Тематика:Наши документы > План издания учебно методической литературы > Менеджмент городского и регионального развития > План 2010
Код ID:15368
Размещен: Пушкарь Т.А.
Размещен на:17 Фев 2010 14:17
Последнее изменение:13 Июл 2010 08:36

Только штат репозитория: страница управления объектом