Богдан, Н.М. (2009) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку». [Образовательные ресурсы] (Не опубликован)
Microsoft Word
28kB |
Резюме
(для студентів 5 курсу заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – «Теплогазопостачання і вентиляція»)
Тип объекта: | Образовательные ресурсы |
---|---|
Тематика: | Наши документы > План издания учебно методической литературы > Менеджмент городского и регионального развития > План 2010 |
Код ID: | 15368 |
Размещен: | Пушкарь Т.А. |
Размещен на: | 17 Фев 2010 14:17 |
Последнее изменение: | 13 Июл 2010 08:36 |
Только штат репозитория: страница управления объектом