Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Объекты для подразделения "Учебно-научный институт архитектуры, дизайна и изобразительного искусства > Кафедра архитектуры зданий и сооружений" с годом 2015

На уровень вверх
Экспорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Группировка по: Авторы | Тип объекта | Нет группировки
Перейти к: В | К
Количество объектов: 5.

В

Велігоцька, Ю.С. (2015) Конспект лекцій з курсу «Методи оптимізації архітектурно-містобудівельних рішень» (для студентів 6 курсу спеціальностей 7.06010202 і 8.06010202 «Містобудування»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

К

Коваленко, В.С. и Александрович , С.В. (2015) Методичні вказівки до практичних та самостійних робіт із дисципліни «Архітектурне моделювання». Змістовий модуль 1. Основи комп’ютерного моделювання з використанням програмного забезпечення компанії Graphisoft – ArchiCAD 16, для студентів 3 курсу за напрямом 6.060102 – Архітектура. [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Коваленко, В.С. и Александрович , С.В. и Гура , Д.М. (2015) Методичні вказівки до практичних та самостійних робіт із дисципліни «Архітектурне моделювання». Змістовий модуль 3. Моделювання елементів та тривимірної моделі пам’ятника архітектури засобами ArchiCAD 16, для студентів 4 курсу за напрямом 6.060102 – Архітектура. [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Коваленко, В.С. и Богданова, Л.О. (2015) Методичні вказівки з дисципліни: «Архітектурне проектування». Модуль № 8 до курсової роботи «Спортивно-оздоровчий комплекс в структурі студентського кампусу» (для студентів 4 курсу напряму 6.060102 – Архітектура, спеціальність – «Архітектура будівель і споруд»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Криворучко, Н.І. и Шушлякова, О.С. (2015) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Комплексне архітектурне проектування» (для студентів 5-6 курсів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 8.06010201 «Архітектура будівель і споруд»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Этот список был создан Mon May 6 16:07:15 2024 EEST.