На уровень вверх |
Андреєва, В.М. и Кайлюк, Є.М. и Шаповаленко, Д.О. (2007) Маркетинг і поведінка споживача на ринку комунальних послуг. Навчальний посібник. [Образовательные ресурсы]
Парасюк, О.О. (2009) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг послуг» (для студентів 4 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напрям підготовки – 0502 (6.030601) «Менеджмент», спеціальності - «Менеджмент організацій»). [Образовательные ресурсы]
Парасюк, О.О. (2012) Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг послуг» для студентів 4 курсу денної та заочної форм навчання за напрямом підготовки 6.030601 – “Менеджмент”. [Образовательные ресурсы]
Парасюк, О.О. (2012) Методичні вказівки до практичних занять, виконання контрольних і розрахунково-графічних робіт з дисципліни «Маркетинг послуг» (для 4 курсу денної і заочної форм навчання за напрямом підготовки 6.030601 «Менеджмент»)(№589). [Образовательные ресурсы]