На уровень вверх |
Бардаков , В.А. (2009) Менеджмент організацій та персоналу: Методичні рекомендації для практичних занять та завдання до самостійної роботи магістрів 5 курсу (№1738). [Образовательные ресурсы]
Бардаков , В.А. (2009) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Менеджмент організацій та персоналу» для студентів 5 курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня Магістр, напрямів підготовки 0926 – «Водні ресурси», 0921 – Будівництво, спеціальності 8.092601 – «Водопостачання та водовідведення, 8.092108 (6) – "Теплогазопостачання і вентиляція"). [Образовательные ресурсы]
Бардаков , В.А. и Кондратенко, Н.О. (2009) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Менеджмент організацій та персоналу» (для студентів 5 курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня магістр, напряму підготовки 0906 – «Електротехніка», спец. 8.090603 – «Електротехнічні системи електроспоживання», 8.090605 – «Світлотехніка і джерела світла»). [Образовательные ресурсы]
Бардаков , В.А. (2008) Менеджмент организаций и персонала. Конспект лекций. [Образовательные ресурсы]
Бардаков , В.А. и Лукьянченкова, В.Е. (2012) Методические указания к выполнению расчетно-графического задания по дисциплине «Менеджмент организаций и персонала» (для студентов 5 курса дневной формы обучения специальности 8.06010107 «Теплоснабжение и вентиляция»)(№413). [Образовательные ресурсы]
Бардаков , В.А. и Лук’янченкова, В.Є. (2013) Програма навчальної дисципліни та робоча програма навчальної дисципліни «Менеджмент організацій та персоналу» (для студентів 5 курсу денної форми навчання спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція»). [Образовательные ресурсы]
Кондратенко, Н.О. и Лук’янченкова, В.Є. (2013) Програма навчальної дисципліни та робоча програма навчальної дисципліни «Менеджмент організацій та персоналу» (для студентів 5 курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр», галузі знань 0507- «Електротехніка та електромеханіка» спеціальності 8.05070103 – «Електротехнічні системи електроспоживання»). [Образовательные ресурсы]