Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Объекты для подразделения "Educational and Scientific Institute of Construction and Civil Engineering > Кафедра водоснабжения, водоотведения и очистки вод" с годом 2017

На уровень вверх
Экспорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Группировка по: Авторы | Тип объекта | Нет группировки
Перейти к: А | Б | Д | К | С | Ч | Ш
Количество объектов: 30.

А

Айрапетян, Т.С. (2017) Конспект лекцій з дисципліни «Міські інженерні мережі» (для студентів 1–3 курсів денної та заочної форм навчання спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Айрапетян, Т.С. (2017) Конспект лекцій з дисципліни «Технологія очистки промислових стічних вод» для студентів 4 курсу денної та 5 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.060103 – Гідротехніка (Водні ресурси), фахове спрямування «Раціональне використання і охорона водних ресурсів». [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Айрапетян, Т.С. (2017) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Зворотні і безстічні системи водопостачання промислових підприємств» (для студентів освітнього рівня магістр, спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізація (освітня програма) «Раціональне використання і охорона водних ресурсів»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Айрапетян, Т.С. (2017) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Технологія очистки промислових стічних вод» (для студентів 4 курсу денної і 5 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.060103 – Гідротехніка (Водні ресурси) (фахове спрямування «Раціональне використання і охорона водних ресурсів»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Айрапетян, Т.С. (2017) Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи та самостійного вивчення дисципліни «Міські інженерні мережі» (для студентів 2-3 курсів усіх форм навчання напрямів підготовки 6.060103 – Гідротехніка (Водні ресурси) (професійне спрямування «Раціональне використання і охорона водних ресурсів») та 6.060101 – Будівництво (професійне спрямування «Водопостачання та водовідведення»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Б

Благодарна, Г.І. и Айрапетян, Т.С. (2017) Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Експлуатація очисних споруд водопровідно-каналізаційних систем» (для студентів 4-5 курсів усіх форм навчання, спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізація «Водопостачання та водовідведення»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Благодарна, Г.І. и Айрапетян, Т.С. и Ярошенко, Ю.В. (2017) Методичні вказівки до самостійного вивчення, практичних занять та контрольної роботи з дисципліни з навчальної дисципліни «Експлуатація очисних споруд водопровідно-каналізаційних систем» (для студентів 4-5 курсів усіх форм навчання, спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізація «Водопостачання та водовідведення»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Булгакова, О.В. (2017) Методичні вказівки до практичних занять та виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Моніторинг довкілля та охорона навколишнього середовища» (для студентів 3 курсу денної та заочної форми навчання за напрямом підготовки 6.060103 – Гідротехніка (Водні ресурси)). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бєляєва, В.М. и Благодарна, Г.І. (2017) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Санітарно-технологічний контроль очисних споруд» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 192 – Будівництво та цивільна інженерія освітньої програми «Раціональне використання і охорона водних ресурсів»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бєляєва, В.М. и Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні вказівки для виконання курсового проекту «Технологія очистки природних вод» з навчальної дисципліни «Технологія очистки природних вод» (для студентів 3 – 4 курсів усіх форм навчання напряму підготовки 6.060103 – Гідротехніка (водні ресурси)). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бєляєва, В.М. и Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технологія очистки природних вод» (для студентів 3-4 курсів усіх форм навчання напряму підготовки 6.060103 – Гідротехніка (водні ресурси)). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бєляєва, В.М. и Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні рекомендації для виконання курсового проекту «Комплекс споруд з очистки природних вод» з навчальних дисциплін «Очисні споруди водопостачання» і «Технологія очистки природних вод» (для студентів 2–4 курсів усіх форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізації (освітні програми) «Цивільна інженерія (Водопостачання та водовідведення)», «Гідротехніка (водні ресурси)»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бєляєва, В.М. и Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні рекомендації для виконання курсового проекту «Очисні споруди водопроводу» з навчальної дисципліни «Споруди і обладнання водопостачання. Модуль 3. Очисні споруди водопостачання» (для студентів 3–4 курсів усіх форм навчання за напрямом підготовки 6.060101 – Будівництво (фахове спрямування «Водопостачання та водовідведення»)). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бєляєва, В.М. и Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Очисні споруди водопостачання» (для студентів 2-4 курсів усіх форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізація (освітня програма) «Цивільна інженерія (Водопостачання та водовідведення)»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Бєляєва, В.М. и Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Споруди і обладнання водопостачання. Модуль 3. Очисні споруди водопостачання» (для студентів 3–4 курсів усіх форм навчання за напрямом підготовки 6.060101 – Будівництво (фахове спрямування «Водопостачання та водовідведення»)). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Д

Душкин, С.С. (2017) Конспект лекций по курсу «Водопроводные системы и сооружения» для студентов 2 и 3 курсов дневной и заочной форм обучения направления подготовки 6.060103 – Гидротехника (водные ресурсы). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Душкин, С.С. (2017) Методические рекомендации к выполнению курсового проекта по учебной дисциплине «Ресурсосберегающие технологии при очистке природных и сточных вод» (для студентов дневной и заочной форм обучения специальности 192 – Строительство и гражданская инженерия образовательно-профессиональной программы «Водоснабжение и водоотведение»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Душкин, С.С. (2017) Методические указания и задания к выполнению курсового проекта по дисциплине «Ресурсосберегающие технологии водопроводно-канализационного хозяйства» (для студентов дневной и заочной форм обучения специальности 192 – Строительство и гражданская инженерия специализации (образовательной программы) «Рациональное использование и охрана водных ресурсов»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Душкин, С.С. и Душкин, С.С. (2017) Конспект лекций по дисциплине «Ресурсосберегающие технологии при очистке природных и сточных вод» (для студентов всех форм обучения образовательного уровня «магистр» специальности 192 – Строительство и гражданская инженерия специализации (образовательной программы) «Водоснабжение и водоотведение»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Душкин, С.С. и Душкин, С.С. (2017) Эксплуатация водохозяйственных объектов : конспект лекций для студентов всех форм обучения образовательного уровня «бакалавр» область знаний 0601 – Строительство и архитектура, направление подготовки 6.060103 – Гидротехника (Водные ресурсы), профессиональное направление «Рациональное использование и охрана водных ресурсов». [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Душкін, С.С. и Коваленко, О.М. и Благодарна, Г.І. (2017) Конспект лекцій з дисципліни «Експлуатація і ремонт водопровідно-каналізаційних систем» (для студентів 4 курсу денної та 5 курсу заочної форм навчання за напрямом підготовки 6.060101 – Будівництво. (фахове спрямуванням «Водопостачання та водовідведення»)). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

К

Касімов, О.М. и Айрапетян, Т.С. (2017) Конспект лекцій з дисципліни «Зворотні і безстічні системи водопостачання промислових підприємств» (для студентів освітнього рівня «магістр», спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізація (освітня програма) «Раціональне використання і охорона водних ресурсів»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

С

Сорокіна, К.Б. (2017) Конспект лекцій із навчальних дисциплін «Процеси та обладнання для обробки осадів» і «Технологія переробки та утилізації осадів» для студентів 5-6 курсів денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальностей 192 – Будівництво та цивільна інженерія (спеціалізації (освітні програми) «Водопостачання та водовідведення» та «Раціональне використання і охорона водних ресурсів») і 194 – Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Спецкурс з очистки природних вод» (для студентів 5 курсу всіх форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізації. (освітні програми) «Водопостачання та водовідведення», «Раціональне використання і охорона водних ресурсів») /. [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Сорокіна, К.Б. (2017) Методичні рекомендації до проведення лабораторних робіт із навчальних дисциплін «Процеси та обладнання для обробки осадів» і «Технологія переробки та утилізації осадів» для студентів 5–6 курсів денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальностей 192 – Будівництво та цивільна інженерія (спеціалізації (освітні програми) «Водопостачання та водовідведення» та «Раціональне використання і охорона водних ресурсів») і 194 – Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Ч

Чуб, І.М. (2017) Методичні вказівки для виконання практичних завдань з навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень» (для студентів 5−6 курсів денної і заочної форм навчання освітнього рівня «спеціаліст», спеціальності 192 − Будівництво та цивільна інженерія, спеціалізації (освітні програми) «Водопостачання та водовідведення», «Раціональне використання і охорона водних ресурсів»). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Чуб, І.М. и Булгакова, О.В. (2017) Методичні вказівки для практичних занять, виконання РГР та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Мікробіологія» (для студентів 4 курсу денної та заочної форм навчання за напрямами підготовки 6.060101− Будівництво (професійне спрямування «Водопостачання та водовідведення») та 6.060103 − Гідротехніка (водні ресурси). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Ш

Шевченко, Т.О. (2017) Конспект лекцій з дисципліни «Технічна механіка рідини та газу» (для студентів 2 курсу денної і заочної форм навчання спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Шевченко, Т.О. (2017) Методичні вказівки для практичних занять та виконання розрахунково–графічного завдання з дисциплін «Гідравлічні та аеродинамічні машини». «Насосні та повітродувні станції. Модуль 1. Гідравлічні та аеродинамічні машини» (для студентів 2, 3 курсів денної та заочної форм навчання напрямів підготовки 6.060103 – Гідротехніка (Водні ресурси) (фахове спрямування «Раціональне використання і охорона водних ресурсів»), 6.060101 – Будівництво (фахове спрямування «Водопостачання та водовідведення») та спеціальності 192 – Будівництво і цивільна інженерія). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Шевченко, Т.О. и Яковенко, М.М. (2017) Конспект лекцій з дисципліни «Інженерна гідрологія» (для студентів 2 курсу денної та заочної форм навчання за спеціальністю 192 – Будівництво та цивільна інженерія (спеціалізацією «Гідротехніка (Водні ресурси)»)). [Образовательные ресурсы] (В прессе)

Этот список был создан Fri Mar 29 11:54:19 2024 EET.