Горбатов, К.О. и Грицьков, Є.В. (2024) Особливості формування стратегії розвитку маркетингу готельних послуг в умовах кризової економіки. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво та бізнес-адміністрування у воєнний час: сучасні виклики, тренди та трансформації», 01 – 28 лютого 2024 року, м. Харків.
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
427kB |
Тип объекта: | Доклад на конференции или семинаре (Другой) |
---|---|
Тематика: | Наши конференции > Entrepreneurship and Business Administration in Wartime: Contemporary challenges, trends and transformations (2024) |
Код ID: | 66696 |
Размещен: | Валерия Данилова |
Размещен на: | 01 Дек 2024 17:52 |
Последнее изменение: | 01 Дек 2024 17:52 |
Только штат репозитория: страница управления объектом