Макарова, В.В. (2024) Формування та посилення клієнтоорієнтованості персоналу на засадах соціально етичного маркетингу. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво та бізнес-адміністрування у воєнний час: сучасні виклики, тренди та трансформації», 01 – 28 лютого 2024 року, м. Харків.
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
417kB |
Тип объекта: | Доклад на конференции или семинаре (Другой) |
---|---|
Тематика: | Наши конференции > Entrepreneurship and Business Administration in Wartime: Contemporary challenges, trends and transformations (2024) |
Код ID: | 66659 |
Размещен: | Валерия Данилова |
Размещен на: | 26 Ноя 2024 20:25 |
Последнее изменение: | 26 Ноя 2024 20:25 |
Только штат репозитория: страница управления объектом