Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Формування та посилення клієнтоорієнтованості персоналу на засадах соціально етичного маркетингу

Макарова, В.В. (2024) Формування та посилення клієнтоорієнтованості персоналу на засадах соціально етичного маркетингу. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво та бізнес-адміністрування у воєнний час: сучасні виклики, тренди та трансформації», 01 – 28 лютого 2024 року, м. Харків.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
417kB

Тип объекта:Доклад на конференции или семинаре (Другой)
Тематика:Наши конференции > Entrepreneurship and Business Administration in Wartime: Contemporary challenges, trends and transformations (2024)
Код ID:66659
Размещен: Валерия Данилова
Размещен на:26 Ноя 2024 20:25
Последнее изменение:26 Ноя 2024 20:25

Только штат репозитория: страница управления объектом