Білецький, І.В. (2022) Маркетингова стратегія суб’єктів будівництва житлової нерухомості на споживчому ринку. Проблеми економіки (4). С. 133-139. ISSN 2311-1186
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Официальный URL: https://www.problecon.com/article/?year=2022&abstract=2022_4_0_133_139
Резюме
Метою дослідження є детермінація маркетингових характеристик діяльності суб’єктів галузі будівництва житлової нерухомості та фор�мулювання пропозицій щодо розробки адекватного інструментарію впровадження комплексу маркетингу в рамках актуальних викликів зо�внішнього середовища. Аналіз наявної наукової літератури дозволив дійти висновку про фрагментарність досліджень у зазначеному секторі економічних відносин і віднести аспекти системної імплементації комплексу маркетингу в діяльність будівельних компаній до актуальної проблематики. Розкрито принципові відмінності будівельної продукції від товарів масового чи серійного виробництва як вихідний пункт дослідження. Пошук модифікаційних варіантів використання класичних маркетингових інструментів для впливу на поведінкові моделі потен�ційних споживачів на ринку житлової нерухомості в сегменті В2С здійснено з використанням методології концепції 4Р або маркетинг-міксу. Декомпанування сфер впливу на такі елементи, як продукт (Product), ціна (Price), місце (Place), просування (Promotion), дозволило отримати прикладні результати. Ідентифікацію продуктової ніші будівельної компанії визнано системоутворюючим аспектом у побудові маркетинго�вої стратегії та тактики. Акцентовано увагу на необхідності глибокої диференціації пропозиції за критерієм регіону збуту з використанням інструментів переконання щодо актуального та майбутнього потенціалу успішного функціонування об’єкта за цільовим призначенням, посиленні емоційного наповнення пропозиції, зміщенні вектора у побудові комунікаційних каналів у цифрове середовище. Розкрито варіанти ефективних стратегій відповіді на виклики з боку трансформованого зовнішнього середовища в координатах концептів Маркетингу 3.0, 4.0, 5.0, а саме: імплементація системи «зеленого» будівництва як одного зі способів підтримки балансу між людськими потребами, фінансовими показниками та навколишнім середовищем; створення вигідної для компанії репутації, позитивного корпоративного іміджу шляхом ініцію�вання та участі в проведенні соціальних або благодійних заходів.
Тип объекта: | Статья |
---|---|
Тематика: | Публикации в других изданиях |
Код ID: | 63792 |
Размещен: | Євген Цегельник |
Размещен на: | 17 Авг 2023 05:44 |
Последнее изменение: | 17 Авг 2023 05:44 |
Только штат репозитория: страница управления объектом