Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Digital-маркетинг як інструмент розвитку підприємства

Янчук, Т.В. и Денисова, А.С. (2022) Digital-маркетинг як інструмент розвитку підприємства. In: Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Розвиток суб’єктів економічної діяльності в сучасних умовах господарювання», 24–25 листопада 2022 р., м. Харків.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
266kB

Тип объекта:Доклад на конференции или семинаре (Другой)
Тематика:Наши конференции > Развитие субъектов экономической деятельности в современных условиях хозяйствования (2022)
Код ID:63268
Размещен: Валерия Данилова
Размещен на:08 Апр 2023 20:36
Последнее изменение:08 Апр 2023 20:36

Только штат репозитория: страница управления объектом