Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Роль соціально відповідального маркетингу у формуванні іміджу підприємства

Клименко, Г. А. и Троян, В. І. (2021) Роль соціально відповідального маркетингу у формуванні іміджу підприємства. In: V Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Перспективи розвитку територій: теорія і практика», 18–19 листопада 2021 року, м. Харків.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
315kB

Тип объекта:Доклад на конференции или семинаре (Другой)
Тематика:Наши конференции > Перспективы развития территорий: теория и практика (2021)
Код ID:60655
Размещен: Валерия Данилова
Размещен на:12 Янв 2022 10:32
Последнее изменение:12 Янв 2022 10:32

Только штат репозитория: страница управления объектом