Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Визначення відмінностей категорій товарознавства: торгова марка, торговий знак, брендінг

Мамунц, Д.Н. (2020) Визначення відмінностей категорій товарознавства: торгова марка, торговий знак, брендінг. In: ХІІІ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція «Сталий розвиток міст», 2020 р., м. Харків.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
282kB

Тип объекта:Доклад на конференции или семинаре (Другой)
Тематика:Наши конференции > Устойчивое развитие городов (2020)
Код ID:59728
Размещен: Валерия Данилова
Размещен на:15 Ноя 2021 08:52
Последнее изменение:15 Ноя 2021 08:52

Только штат репозитория: страница управления объектом