Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Соціальні медіа як платформа для просування послуг підприємств гостинності: вірусний маркетинг

Кравець, О. М. (2020) Соціальні медіа як платформа для просування послуг підприємств гостинності: вірусний маркетинг. In: Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі», 17 квітня 2020 року, м. Харків.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
330kB

Тип объекта:Доклад на конференции или семинаре (Другой)
Тематика:Наши конференции > Современные тенденции развития индустрии туризма и гостеприимства в конкурентной среде (2020)
Код ID:56627
Размещен: Валерия Данилова
Размещен на:05 Янв 2021 12:57
Последнее изменение:05 Янв 2021 12:57

Только штат репозитория: страница управления объектом