Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Маркетинг територій як складова системного соціально-економічного розвитку міст

Гречаник, Н. Ю. (2018) Маркетинг територій як складова системного соціально-економічного розвитку міст. In: МАТЕРІАЛИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ ВЧЕНИХ «ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА», 22-23 листопада 2018 року, Харків.

[img]
Предварительный просмотр
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
314kB

Тип объекта:Доклад на конференции или семинаре (Другой)
Тематика:Наши конференции > Перспективы развития территорий: теория и практика (2018)
Код ID:51162
Размещен: оператор Ольга Геннадьевна Ткаченко
Размещен на:23 Янв 2019 12:24
Последнее изменение:23 Янв 2019 12:24

Только штат репозитория: страница управления объектом