Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства

Шабельнік, Д.В. (2018) Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства. In: Матеріали ХІ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Сталий розвиток міст», 24-26 квітня 2018 р., Харків.

[img]
Предварительный просмотр
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
231kB

Тип объекта:Доклад на конференции или семинаре (Другой)
Дополнительная информация:ЧАСТИНА 4
Тематика:Наши конференции > Устойчивое развитие городов (2018)
Код ID:49679
Размещен: оператор Ольга Геннадьевна Ткаченко
Размещен на:18 Июн 2018 08:57
Последнее изменение:18 Июн 2018 08:57

Только штат репозитория: страница управления объектом