A.N.Beketov KNUME Digital Repository

Сіті-брендинг: навч. посібник.

Влащенко, Н.М. (2016) Сіті-брендинг: навч. посібник. Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. ISBN 978-966-695-402-5

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Abstract

У навчальному посібнику розглянуто основні поняття і еволюція бренда, його сучасне середовище, технології створення бренда міста. Особлива увага приділяється маркетинговим аспектам аналізу території. Водночас окремо наведені особливості дослідження іміджу і бренда країни, ре- гіону та міста. Викладений матеріал супроводжується ілюстраціями, прикладами, статистичною інформацією. Призначено для студентів, які здобувають освіту за спеціальностями «Туризмознавство» та «Готельна і ресторанна справа», і вивчають дисципліну «Сіті-брендинг». Докладний опис методик аналізу та технології створення бренда дозволяє використовувати навчальний посібник фахівцям із державного управління, представникам громадських організацій, які ініціюють розвиток бренда міст.

Item Type:Book
Subjects:Our editions > Methodical materials are after directions of preparation of academy > 6.140103 - Tourism > City branding
Our editions > Methodical materials are after directions of preparation of academy > 6.140101 - Hotel and restaurant business > City branding
ID Code:45174
Deposited By: провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва
Deposited On:24 Mar 2017 11:30
Last Modified:05 Apr 2017 12:27

Repository Staff Only: item control page