Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Сіті-брендинг: навч. посібник.

Влащенко, Н.М. (2016) Сіті-брендинг: навч. посібник. Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. ISBN 978-966-695-402-5

[img]
Предварительный просмотр
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Резюме

У навчальному посібнику розглянуто основні поняття і еволюція бренда, його сучасне середовище, технології створення бренда міста. Особлива увага приділяється маркетинговим аспектам аналізу території. Водночас окремо наведені особливості дослідження іміджу і бренда країни, ре- гіону та міста. Викладений матеріал супроводжується ілюстраціями, прикладами, статистичною інформацією. Призначено для студентів, які здобувають освіту за спеціальностями «Туризмознавство» та «Готельна і ресторанна справа», і вивчають дисципліну «Сіті-брендинг». Докладний опис методик аналізу та технології створення бренда дозволяє використовувати навчальний посібник фахівцям із державного управління, представникам громадських організацій, які ініціюють розвиток бренда міст.

Тип объекта:Книга
Тематика:Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.140103 - Туризм > Cити брендинг
Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.140101 - Гостинично-ресторанное дело > Cити брендинг
Код ID:45174
Размещен: провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва
Размещен на:24 Мар 2017 11:30
Последнее изменение:05 Апр 2017 12:27

Только штат репозитория: страница управления объектом