Влащенко, Н.М. (2016) Сіті-брендинг: навч. посібник. Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. ISBN 978-966-695-402-5
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Резюме
У навчальному посібнику розглянуто основні поняття і еволюція бренда, його сучасне середовище, технології створення бренда міста. Особлива увага приділяється маркетинговим аспектам аналізу території. Водночас окремо наведені особливості дослідження іміджу і бренда країни, ре- гіону та міста. Викладений матеріал супроводжується ілюстраціями, прикладами, статистичною інформацією. Призначено для студентів, які здобувають освіту за спеціальностями «Туризмознавство» та «Готельна і ресторанна справа», і вивчають дисципліну «Сіті-брендинг». Докладний опис методик аналізу та технології створення бренда дозволяє використовувати навчальний посібник фахівцям із державного управління, представникам громадських організацій, які ініціюють розвиток бренда міст.
Тип объекта: | Книга |
---|---|
Тематика: | Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.140103 - Туризм > Cити брендинг Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.140101 - Гостинично-ресторанное дело > Cити брендинг |
Код ID: | 45174 |
Размещен: | провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва |
Размещен на: | 24 Мар 2017 11:30 |
Последнее изменение: | 05 Апр 2017 12:27 |
Только штат репозитория: страница управления объектом