Лук’яненко, О.І. (2015) Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу «Стратегічний маркетинг» (для студентів заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст спеціальності 7.14010101 – Готельна і ресторанна справа). [Образовательные ресурсы] (В прессе)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
314kB |
Тип объекта: | Образовательные ресурсы |
---|---|
Тематика: | Наши издания > Методические материалы по направлениям подготовки академии > 6.140101 - Гостинично-ресторанное дело > Cтратегический маркетинг |
Код ID: | 40605 |
Размещен: | провідний інженер ЛВТІСМГ Олена Сергіївна Кривошеєва |
Размещен на: | 14 Сен 2015 07:45 |
Последнее изменение: | 14 Сен 2015 07:45 |
Только штат репозитория: страница управления объектом