Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій

Можевенко, Т.Ю. и Чумаченко, І.В. (2011) Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. (2). С. 136-146.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
317kB

Тип объекта:Статья
Тематика:Публикации в других изданиях
Код ID:39677
Размещен: проф. И.В. Чумаченко
Размещен на:13 Май 2015 07:34
Последнее изменение:13 Май 2015 07:34

Только штат репозитория: страница управления объектом