Оболенцева, Л.В. (2009) ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". [Образовательные ресурсы] (Подан в публикацию)
Microsoft Word
24kB |
Резюме
Програма і робоча програма навчальної дисципліни “Основи маркетингу” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". Укл.: доц., к.е.н. Л.В. Оболенцева. – Харків: ХНАМГ, 2010.
Тип объекта: | Образовательные ресурсы |
---|---|
Тематика: | Наши документы > План издания учебно методической литературы > 604 Туризма и гостиничного хозяйства > План 2010 |
Код ID: | 14327 |
Размещен: | доцент С.А. Погасий |
Размещен на: | 08 Янв 2010 08:16 |
Последнее изменение: | 13 Июл 2010 08:30 |
Только штат репозитория: страница управления объектом