Цифровой репозиторий ХНУГХ им.А.Н.Бекетова

ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм"

Оболенцева, Л.В. (2009) ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". [Образовательные ресурсы] (Подан в публикацию)

[img] Microsoft Word
24kB

Резюме

Програма і робоча програма навчальної дисципліни “Основи маркетингу” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". Укл.: доц., к.е.н. Л.В. Оболенцева. – Харків: ХНАМГ, 2010.

Тип объекта:Образовательные ресурсы
Тематика:Наши документы > План издания учебно методической литературы > 604 Туризма и гостиничного хозяйства > План 2010
Код ID:14327
Размещен: доцент С.А. Погасий
Размещен на:08 Янв 2010 08:16
Последнее изменение:13 Июл 2010 08:30

Только штат репозитория: страница управления объектом