На уровень вверх |
Благой, В.В. и Колмакова, О.М. (2024) Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Діагностика потенціалу підприємства» (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 051 – Економіка). [Образовательные ресурсы]
Матвєєва, Н.М. и Пан, М.П. (2024) Методичні рекомендації до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни «HR-навігатор» (для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 051 – Економіка, освітня програма «Економічна аналітика»). [Образовательные ресурсы]
Матвєєва, Н.М. и Пан, М.П. (2024) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «HR-навігатор» (для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 051 – Економіка, освітня програма «Економічна аналітика»). [Образовательные ресурсы]
Матвєєва, Н.М. и Пан, М.П. (2024) Методичні рекомендації до проведення практичних занять із навчальної дисципліни «HR-навігатор» (для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 051 – Економіка, освітня програма «Економічна аналітика»). [Образовательные ресурсы]
Серьогіна, Д.О. (2024) Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Розумна спеціалізація територій» (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 051 – Економіка). [Образовательные ресурсы]
Серьогіна, Д.О. (2024) Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Фінансовий ринок» (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 051 – Економіка). [Образовательные ресурсы]
Серьогіна, Д.О. (2024) Методичні рекомендації до практичних занять із навчальної дисципліни «Економіка міста» (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 051 – Економіка). [Образовательные ресурсы]