Нохріна, Л.А. and Кравець, О.М. (2012) Ефективні комунікації: навч. посібник. Харківська національна академія міського господарства. ISBN 978-966-695-257-1
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
Навчальний посібник містить програмний матеріал професійноорієнтованої дисципліни «Ефективні комунікації», приклади для виконання завдань, питання для самостійного опрацювання, тестові завдання з усіх тем курсу. Посібник розкриває проблеми комунікацій в сфері обслуговування. Охарактеризовано постановку сервісного процесу. Розкрито процес управління комунікаціями та критичні події у сервісному процесі. Зважаючи на те, що на зміну «масовому маркетингу» прийшов «цільовий маркетинг», або «масова індивідуалізація», особливу увагу приділено формуванню лояльності клієнтів. Навчальний посібник розроблено для студентів напрямів підготовки «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа» галузі знань 1401 «Сфера обслуговування». Посібник буде корисним для студентів інших спеціальностей, а також широкому колу фахівців сфери послуг.
Repository Staff Only: item control page